Tule mukaan

Nykyiset ryhmän lapset ovat kaikki kotioppijoita, mutta yhtä lailla tervetulleita joukkoomme ovat perus- tai muiden koulujen oppilaat, jos ajankohta vain on sopiva.

Ryhmä on pienryhmä mutta ryhmän koko saattaa muuttua ajoittain. Tiedustele vapaista paikoista ja ota yhteyttä joko sähköpostitse tai lomakkeella. Voit tulla mukaan milloin vain lukuvuoden aikana. Tutustumiskerrat järjestetään pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä kerhopäivänä.

Kerhomaksu on 80 € /kk. Kerhomaksusta lähetetään lasku sähköpostiin lukukauden alussa.

Ryhmän jäseneksi tullaan seuraavien askeleiden kautta:

• Sovi tutustumisaika. Tutustumiskäynnillä perhe tapaa ohjaajan ja Turun Feeniks-koulun tukiyhdistyksen edustajan, ja lapsi pääsee tutustumaan ryhmän tiloihin. Tätä ennen voit halutessasi kysyä lisätietoja sähköpostitse. Tutustumiskäynti ei sido sinua mihinkään, vaan voit rauhassa tutustua ja esittää kysymyksiä.
  • Täytä ilmoittautumislomake.
  • Ilmoittautumisen jälkeen lapsi voi aloittaa kuukauden mittaisen tutustumisjakson. Tutustumisjakson päätyttyä vanhemmat ja ohjaaja tapaavat ja sovitaan jatkosta.

Toivomme luonnollisesti myös toiminnassa olevien perheiden liittyvän tukiyhdistyksen jäseniksi.

Ota yhteyttä!